Wiecie jak się czułem? Jak lama w worku.
RSS
piątek, 30 stycznia 2009
Dom Mediowy Gadająca Lama

Powierzchnie dostaję w barterze za nic. Szukaj naszych plakatów na swoim wydziale. Czasem kupuję outdoor za kawę. Szukaj naszych plakatów w ulubionych kawiarniach na Powiślu.

13:16, jaktheparrot
Link Komentarze (1) »
wtorek, 27 stycznia 2009
Czołem Pruszków!

(fot. AK)

No dobrze.

Coś trzeba napisać, bo to w końcu impreza miesiąca, urodziny roku, balanga trzyciestolecia!

Jakby nie dość było frajdy z samej jazdy WKDką (znana jest historia jak moja mama zwalniała uczniów z godziny wychowawczej, żeby chodzili ze mną na dworzec oglądać pociągi, bo los nas pokarał własnym samochodem i pociągi były jak dostojne, niedostępne, zielone błyskawice) to jeszcze było granie w grę planszową! Czy może być fajniejsza impreza? NIE! Nie może!

Wielkie dzięki dla komitetu organizacyjnego, dywizji cateringu, sztabu od dekoracji, oddziału prezentowego i wszystkich innych.

Wruszenie udzieliło się nie tylko obdarowanemu, co?

Can't wait to turn thirty myslef!

(fot. AK)

13:03, jaktheparrot
Link Komentarze (1) »
sobota, 24 stycznia 2009
alternatywne przedpołudnie

Co może robić młody corpie w sobotni ranek?

Może iść na konferencję naukową do Instytutu Goethego i dowiedzieć się podczas panelu Zawód: dramaturg o tym, jak słabo steoretyzowany jest taniec współczesny w Słowenii.

How I love the diversity of the stimuli my life keeps throwing at me.

Time to celebrate the roaring thirties!

17:03, jaktheparrot
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 20 stycznia 2009
A ty skąd wiesz?

Czego nie mówić, żeby utrzymać biurowy romans w tajemnicy:

P: Czemu jesteś taki spięty dzisiaj?

GL: Eeee tam... [wzrok spuszczony w dół]

Chom: MA APARAT!

P: Serio? Pokaż!

GL: [niechętnie unosi górną wargę]

P: Super. W ogóle go nie widać!

Chom: Ale za to ma na nim gumki, które świecą w nocy.

14:13, jaktheparrot
Link Komentarze (2) »
ech...

aparat

Nienawidzę go

 :(

09:56, jaktheparrot
Link Komentarze (4) »
poniedziałek, 19 stycznia 2009
CHANGE!

20 stycznia 2009

Pierwszy czarny prezydent

obama

15 stycznia 2010

Pierwsza czarna księżniczka

tiana

12:38, jaktheparrot
Link Komentarze (4) »
niedziela, 18 stycznia 2009
co za dziwne doznanie

Dzisiaj na basenie miałem pierwszy w życiu skurcz.

Jaka bezsensowna rzecz. WTF?!

I to nie dostałem go wtedy, kiedy mozolnie pokonywałem kolejne długości basenu stylem "na lamę", tylko (chyba za karę), na trzy minuty przed wyjściem, kiedy chciałem na koniec wynagrodzić sobie wysiłek wesołym zjazdem na zjeżdżalni. Wskoczyłem do ciemnej plastikowej rury i nagle prawa łydka powiedziała "a właśnie, że nie będzie fajnie".

No i nie było.

21:11, jaktheparrot
Link Komentarze (4) »
piątek, 16 stycznia 2009
przepis na szybki posiłek bogaty w białko

Co zrobić, jeśli wracasz do domu po zamknięciu wszystkich sklepów i orientujesz się, że skończyły się zapałki (które kończyły się od wielu dni, ale kto by tam pamiętał, żeby kupić... co mi przypomina, że kończy mi się mydło) i nie masz jak włączyć swojej staroświeckiej kuchenki, a chcesz zjeść pyszną kolację?

Wyjmij z lodówki miskę z ryżem sprzed dwóch dni.

Spod wierzchniej, zeschniętej warstwy wydłub trochę "świerzżego" ryżu i nałóż do miseczki.

Otwórz puszkę tuńczyka. Odsącz zawartość i wysyp rybie mięsko na ryż.

Polej całość pikantnym keczupem i dodaj świerzżo zmielonego pieprzu ze swojego designerskiego, elektrycznego młynka.

Wymieszaj.

Podawać z odrobiną desperacji.

23:34, jaktheparrot
Link Komentarze (3) »
rebus: film w kinach

michele

kate

EMMA

14:34, jaktheparrot
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 12 stycznia 2009
koleś w brązowym swetrze daje radę

style zebrane od publiczności: teleturniej, opera, reality show, reklama, western

problem: spłodzić dziecko

Więcej:

www.youtube.com/improklancyk

11:56, jaktheparrot
Link Komentarze (5) »
 
1 , 2

Czołówka!